Teman-teman

Monday, March 1, 2010

..::Tarikh Ini Aku Dilahirkan..Mungkin Tarikh Ini Juga Tarikh Terakhir Bagiku::..


Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana masih memberi keizinan kepadaku untuk menghirup udara segar pagi ini, hari yang cukup bermakna dalam hidup aku. Sudah 24 tahun aku hidup. Rasanya belum cukup dugaan hidup yang aku tempuhi. Semoga dengan meningkatnya umur, aku akan menjadi seorang wanita yang lebih matang, tabah dan solehah. InsyaAllah..ameen.


notakaki:terima kasih kepada sahabat yang telah ucapkan selamat buat aku start jam 12 malam tadi..tak kira di inbox hp ataupun di fb.terharu aku..kalian adalah sahabat sejati aku.. dan terima kasih kepada teman lelaki yang sudah 13 tahun tak jumpa,perjumpaan semalam adalah hadiah yang paling berharga buat aku walaupun seketika cuma..