Teman-teman

Wednesday, March 17, 2010

..::Kawen..Kawen..Kawen::..


Minggu lepas banyak betul jemputan kawen. Dari sepupu, kawan-kawan..sampaikan aku tak sempat nak pegi. Hehe..Mana taknya. Kenduri pada hari yang sama..13 March 2010. Time ni aku kat umah sepupu aku kat Sungai Isap. Kenduri belah perempuan. Tak pasal-pasal aku kena bawa hantaran. Ayo..umur dah 24 pun,masih kena bawa hantaran. By the way, aku ucapkan TAHNIAH pada semua yang telah menamatkan zaman bujang mereka terutamanya Kak Abby, Nad dan Mizi. Semoga kekal ke akhir hayat ye.


Minggu ni plak kenduri belah lelaki iaitu sepupu aku tu. Khamis ni dah kena berkampung di Pekan la. Membantu apa yang patut. Ari Sabtu, pas majlis terus cabut balik UTP. Huhu..Pasni menahan rindu la. Bulan 6 plak baru dapat balik umah. Tu pun sebab my bestfriend kawen. Wajib balik ni.


Nak tunggu wedding aku, lambat lagi la. Kena tunggu die stabil dulu. Slow and steady..Paling suka trademark die..plan2 kayoh..Haha..apa-apa jela, bang..



2 comments:

Pakcik Ery Is Me said...

Anda tu jgn lambat sgt.. Gadis maksima umur 25. Lepas tu dia tukar gelaran lain.. hahaha.. anyway nice blog u have..

www.efyery84.blogspot.com

rimieilya said...

ehe..sbr2.tak lari gunung dikejar.zaman sekarang dh xguna istilah tu bila umur dh mencecah 25..kl 30.bru leh guna..

tahniah kerana menjadi followers sy yg ke 100