Teman-teman

Monday, June 14, 2010

..::Bulan Rejab::..


Alhamdulillah..dah masuk bulan Rejab pun. Sempat juga aku berpuasa di awal bulan Rejab ni. Walaupun tak bersahur pagi tadi, stakat ni aku ok je lagi. Perut pun tak meragam. Hehe.. Aku mana boleh tak sahur, mesti perut terus bermasalah sampai petang. Huhu..Tapi hari ni ok plak dia.

Sekejap je kan masa berlalu. Sedar-sedar dah petang pun. Esok dah 2 Rejab. Pastu sedar-sedar dah masuk Ramadhan. Harap sempat untuk merasai Ramadhan kali ni. Bersama family dan tunang tersayang. Hehe..Epynya.

Adik perempuan aku yang bongsu dah start sambung study semalam. Alhamdulillah. Dapat gak apa yang dia nak. Belajar rajin-rajin tau. So, sekarang tinggal adik lelaki bongsu aku tu jela yang masih bersekolah. Haha..Tengok..sumenya dah besar. Rasanya baru je lagi aku tengok adik aku yang bongsu tu lari-lari pakai spender masa kecik-kecik dulu. Sekarang ni, dah bergaya mengalahkan abah dia plak. Sampaikan orang dah tak tahu nak beza mana satu anak, mana satu abah. 

Hurm..petang ni nak makan apa ek? Rasa nak jalan-jalan cari makanan kat pasar malam la. Hope tak hujan petang ni. Boleh borong buah lagi.

Esok nak puasa lagi ke tak....jap,jap nak pikir.

2 comments:

bspotgurl said...

Esok mesti puase lagi tau :)

rimieilya said...

insyaAllah..hehe