Teman-teman

Monday, June 28, 2010

..::Tag Dari Yanie::..

wOkey ni dia soalan pertama : adakah anda rasa anda hot?
memang tengah hot pun ni...hot sebab demam

soalan ke-dua: upload wallpaper yang anda guna sekarang.


Soalan ke-tiga : cerita pasal wallpaper tersebut.
aku baru tukar w/p ni 2 minggu lepas sb nk gn lappy kt department. w/p sblm ni penuh ng pic aku je.cam segan plak if kne smbg kt projector..sume org duk tgk pic aku plak.haha..

Soalan ke-empat : bila kali terakhir anda makan pizza?
dh lupa la. rasanya bln lepas kot..dgn rumate

Soalan ke-lima : lagu paling latest anda dengar.
lagu jiwang dari ferhad najib~menentang perjodohan. aku dgr lagu ni time mkn kt tg corner tghri td.dorg psg thr gegar plak.hehe..

Soalan ke-enam : apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
kunyah kuih sagu,buah tangan dari abh ms die pegi melaka..

Soalan ke-tujuh : selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
takde dh. mstla guna nama sndri.takkan nk guna nama org lain plak kan...

Soalan ke-lapan : tag lagi lapan orang.

 boleh tak kalau xnk tag?sebab yanie dh tag sume org yg aku nak tag. hehe..

Soalan ke-sembilan : berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang mengetag anda.
  1. kecik,comel lote
  2. soft spoken
  3. speky
  4. org utara
  5. dh keje ng gov skrg ni...amat jeles.huhu..
Soalan ke-sepuluh : perasaan anda semasa buat tag ini.
biasa-biasa je. saje mengisi masa lapang

Soalan ke-sebelas :
adakah anda tau si razman itu sengal
razman mana plak ni?razman pemilik blog  Kain Burok tu ke? kenapa dengan die?



1 comment:

yanie said...

mira.. hahahha ynie pon xkenal siapa si razman 2.. ;)