Teman-teman

Saturday, March 5, 2011

..::Bila Ditinggalkan::..


Sunyi je rasa. Bosan. Hilang semangat. Asyik fikir, tido lagi baik. Betul tak? Barulah terasa yang dunia ni macam tak lengkap je. Dah takde teman berbual, bergaduh(berdebat), bergelak ketawa, bergosip.. Haih..

Ini bukan kes kena tinggal oleh bf or gf tau. Ini sume yang aku rasa lepas aku hantar roomate dan housemate aku balik semalam. Aku je yang masih di rumah. Sorang-sorang, buat hal sendiri. Rasa nak pecah kepala pun ada. Bosan yang amat..

Seronoknya dorang boleh holiday. Di Sabah lagi tau. Aku yang nak pegi ni tak terjangkau lagi kaki ke sana. Sedihnya.. Takpe, takpe. Aku tunggu time honeymoon nanti. Hoho..

Aku doakan kawan-kawan aku pergi dan kembali dengan selamat ye. Jangan lupa tau apa yang kite mintak dari kamu semua. Kite nak CENGKERANG paling cantik kat sana. Kalau tak de, kite tak bagi masuk rumah. Hehe..Jahat plak rasa. =P

1 comment:

Nurul Natasya Amir said...

Follow me back at http://Natasyaamir.blogspot.com