Teman-teman

Sunday, March 6, 2011

..::Penat:Excited:Cuak::..

Macam takde mood je nak update blog. Tapi tangan ni gatal nak update gak.

Actually aku baru je balik dari handle fieldwork. Sangat PENAT. Berjemur tengah panas dari jam 830 hingga jam 12, ditemani debu-debu jalanan. Huhu. 32 pelajar, dengan keselamatan mereka di bawah tanggungjawab aku. 

Akhirnya berakhir juga dengan sambutan hari lahir aku di KFC. Hehe. Tenkiu to my work team yang belanja KFC dan bagi hadiah. Pastu nyanyi ramai-ramai dengan students. Terharu tau. Kenyang perut aku.

Dah selesai pun tugasan utama untuk sem ni. Alhamdulillah. Sekarang dah boleh fokus pada study dan juga majlis 19 hb nanti. EXCITED sangat. Hehe..Semoga segalanya dipermudahkan. Tadi mak call, dia bagitau yang dia dah beli set bilik tido untuk bilik yang akan aku gunakan nanti. Wah, semangat betul mak abah aku. Hehe.. Love u la..

Menunggu detik 19 March sangat buat aku CUAK. Aku dahla dekat hostel. Majlis plak dekat rumah. Aku ni rasa tak tentu arah sebab fikir pasal persiapan yang tak nampak depan mata. Tak sabar nak balik 16hb ni. 

Nanti aku update lagi pasal majlis 19hb tu ye... Salam Ahad....

No comments: