Teman-teman

Wednesday, June 29, 2011

..::Rezeki Hujung Bulan::..


Aku agak bengang bila gaji lambat masuk. Yela, bila dah hujung bulan konfem la duit poket dah kering. Tambahan plak baru je lepas pegi holiday kat PD hujung minggu lepas. Sangat syok oOo... Yang tu nanti aku cite kan ye.

Sekarang ni aku nak cite hal pagi tadi. Awal pagi aku dah dikejutkan housemate aku pasal bos dah bagi cek gaji bulan ni. Alhamdulillah..Rezeki time hujan. Terus laju-laju pegi bank untuk deposit. Hehe..

Sampai je opis, terus teringat nak cek cimbclicks. Mana tau kawan aku dah bank in kan duit die kat aku kan. Huhu... Sekali duit lain yang masuk. Bukan sikit, tapi banyakkkk.... Sangat teruja tau. Rezeki, rezeki...

So, bulan ni bolehla aku simpan banyak sikit untuk duit kawen. Yahoo.... (padahal dalam kepala dah macam-macam terbayang nak beli. Hehe....)

Terima Kasih ya Allah...







3 comments:

Jasman said...

tu mesti ahmad albab yang punya.haha

TakeShi_TomAto said...

jgn lupe blanje aku neh...hahahaha

rimieilya said...

jasman~ahmad albab 2 ada ktne ek?

takeshi~tunggu ko blk dl r...