Teman-teman

Saturday, November 15, 2008

..::Award & Tag::..




Hari ni aku dapat award lagi..blog award dr my bestfriend, Dear Blog. Seronoknya. Thanks yeah..Aku juga dikehendaki melakukan tag di bawah. Kiranya cam tag berantai la. Ish..ada syarat syarat lak tu. Layan kan je..

Syaratnya:

1.Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now..

2. Don't change your clothes, don't fix your hair... just take a picture.

3. Post that picture with NO editing.

4. Post these instruction with your picture.

5. Tag 10 people to do this.

Aku akan penuhi syaratnya sebaik mungkin ok..

syrt 1: aku plhn yang first la sb kl plh yg ke2 aku tgh free hair. Tak boleh la nak tunjuk..

syrt 2: aku tak tukar pape pun masa amik gambar ni.

syrt 3: ye, tak edit pun

syrt 4: ok

syrt 5:tag 10 org??huhu..sape ye..yang jadi followers aku dah semestinya kan..zara, cekodok, atikah, spirital eyes,sharp_shooter dan sape2 je yg berminat nak buat k..

ok gambar ni aku amik masa aku pegi cafe utk beli makanan. Ni gambar terbaru stakat ni ok..tak de touch up2 pun..Original ok..

So, sesapa yang telah ditag,sila ambil perhatian ye..


4 comments:

laila said...

hehex..

The Spiral Eyes said...

napa tagged aku ala.........spiral eyes la.abis award ni aku boleh ambik dak?

rimieilya said...

blh2..

LORD ZARA 札拉 said...

ku sudah buat ini tag lama sudah~

award tu nati ku amik~

thanks!