Teman-teman

Saturday, November 22, 2008

..::Balik Kampung::..

Seronoknya..Lagi 4 jam aku akan berada di dalam bas untuk pulang ke kampung halaman dan menghabiskan masa cuti aku di sana. Wah,rindu gile pada family terutamanya pada si kecil Anisa. 11.12 ni merupakan besday dia yang ke 4. Aku rancang nak buat sambutan kecil2 kat rumah.Make a sweet cake for her and invite jiran2 terdekat je..mesti ceria. Awal2 lagi Anisa dah pesan suruh belikan coklat untuk dia bila balik nanti.

Memandangkan rumah aku tak de internet,so mungkin selama sebulan juga aku tak aktifkan blog ni. Maaf ye..Kalau ada masa, aku try up date juga blog kesayangan aku ni.Banyak event yang akan berlaku pada bulan 12 nanti. Rugi tak share..

End of my entry,happy holiday everyone and take care!!!

4 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe...

selamat balik kampung...

setuju2...

banyak event bulan 12 nih~

hik3~

The Spiral Eyes said...

kim salam pada bakal mak mentua aku ok

kak ima said...

yeke???? even yg macam mana tu??? hik3 sowi lah akk tak dapat datang baik terengganu atau pahang.. kem salam mak dgn mama ya sayang,,

Amiene Rev said...

CUTI ini sudah mau habis. Esok sudah...

SELAMAT TAHUN BARU.