Teman-teman

Friday, November 14, 2008

..::SV vs ME::..

Dah lama lak aku tak up date blog aku. Bukan malas tapi tak de masa nak menulis. Walaupun exam dah abis tapi aku still busy. Busy with my studio work.Haih~

Bagi aku la kan, aku lebih rela ada exam lagi daripada bergelumbang dengan studio work yang memang killer subject dalam course aku. Mana taknye, 5 kredit tu..

Semalam group studio aku dipanggil oleh master sv studio. Pehal lak dia panggil kami? Mesti ada yang dia tak puas hati..

Memang betul pun. Lepas jumpa master sv, dia tambahkan keje kami yang dah sememangnya banyak dan yang tak tahannya due date kena submit adalah next week. Haru betul..Macam nak telan je sv tu.

Yang menambahkan geram aku adalah dia memperkecilkan kebolehan kumpulan kami. Bagi dia, his group is a better than others..Huh. Kalau dia dengar keluhan dak group dia, baru dia tahu sape yang lebih bagus kot.Geram betul..aaarrgghhh.....

So, my priority is studio work. Tak boleh wat benda lain dah. Nanti tak sempat siap lak sebelum balik cuti.Cepatla cuti..

Sorry to u all, guys..

2 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

relax dear...

at least kau takde exam menimbun cam haku~

rimieilya said...

hehe..

nak wt camne kn.dh course aku camni.trpksa terima la..huhu

nwy,good luck my dear