Teman-teman

Thursday, April 16, 2009

..::KELAB CINTA SEJATI::..



Petang tadi after balik dari I-print bersama Pya, aku berborak dengan seorang teman dari UPM menerusi ym. Saje menghilangkan stress bila 24/7 menghadap psm yang hampir siap (masa tulis entri ni, dah siap la). Banyak hal yang berkisarkan lelaki kami bicarakan.



see my psm..ready to submit 2morow morning



Actly, aku dah kenal dengan dia dah lama tapi tak pernah bersua muka walaupun dia menetap di Permatang Badak. Juga menerusi seorang teman. Tak sangka lak dia ni baik untuk menjadi seorang kawan. Best buddy la kiranya. Dia syorkan aku untuk menubuhkan kelab untuk perempuan memahami sikap lelaki a.k.a KELAB CINTA SEJATI. haha..tergelak aku bila diutarakan cadangan tersebut. Bagus sangat ke aku ni sampai nak tubuhkan kelab tu?

Seperti yang orang lain kenal aku, aku ni seorang yang agak memahami dan banyak membantu dalam penyelesaian masalah. Kaunselor ke?hehe..Tapi aku rasa aku tak de la terlalu pakar untuk membicarakan soal cinta. Cerita cinta aku sendiri kencundang di tengah jalan. Bagaimana aku nak menasihati orang lain soal cinta? Memang la kalau korang view blog aku ni banyak tips or renungan mengenai cinta. Itu semua dari apa yang aku baca and for sure juga untuk korang sume sebagai rujukan. Betul tak Opie? Pehal lak kaitkan Opie dalam hal ni.hehe..

Bagus juga idea teman aku tu. Akan aku fikirkan cadangan kamu ya. Bila aku dah bosan dengan keje aku kot baru aku pikir untuk jadi doktor cinta ni.hehe..

No comments: