Teman-teman

Thursday, April 16, 2009

..::Tag::..

(Upload picture yang anda gemari dan jawab soklan dibawah)


Kenapa anda suke gambar ini?
sb pic ni mengingatkan aku pada anak buah aku yg nakal d chumyel bangat.. dalam supermarket pun sibuk paksa2 aku amik gmbr dia pakai spek bunga2..last2 beli spek yang cam batman plak

Bila kali terakhir mkn pizza?
tak ingat bln bape tapi dgn A.S. kat giant kuantan..ah,sweet memory..

Lagu terakhir yg anda dengar?
bukan kerna sayang - alyah..malam tadi pnya lagu

Apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?
breakfast sambil membaca paper..multitask tu.hehe..see En Hendra. i can do multitask in 1 time

Selain nama sendiri anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
1. mie (hanya sesorg 'itu' shj yg pnggl aku dgn nama ni)
2. nama penuh aku yang sexy..hehe..(kuiz dlm fb yang cakap)

Tag lagi 5 org *soalan seterusnya ada kaitan dengan org yg anda tag!
1. zara
2. pya
3. opie
4. apai
5. juju

no 1 pada anda?
my best buddy 4eva

Org no 3 ada hubungan dgn sape?
dengan y...a (sile isi tempat kosong)

Kata sesuatu berkenaan no 5:
nice to be your friend...

Bagaimana dgn org no 4?
apai...letak r banyak2 gmbr anak buah ko tu

Siapa org no 2?
jiran sebelah bilik yg comel

2 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

aku udah pernah buat~

hahaha~

rimieilya said...

huhu..nape cpt sgt?