Teman-teman

Friday, April 3, 2009

..::Takdir Itu::..


Andai itu takdirNya
Aku sebahagian dari ciptaanNya
Jika Dia telah tetapkan begitu apa lagi kudratku untuk menidakkannya

Semalam aku masih tersenyum. Gembira dengan hidup yang dikelilingi insan tersayang
Gelak ketawa, riang gembira bersama angin petang yang mendamaikan

Hari ini aku menangis dalam kelam. Menerima apa yang telah terjadi dengan redha walaupun dalam kepayahan, keperitan dan kesengsaraan.
Moga apa yang terjadi bisa aku jadikan sempadan buat aku melalui hari-hari mendatang

Setiap yang bernyawa pasti mati. Setiap yang patah akan tumbuh kembali. Setiap pertemuan pasti perpisahan menanti. Cuma waktu yang menentukan segalanya

Cukup sekali aku menjadi hamba cinta yang setia. Cukup sekali hati aku terluka dalam kejujuran. Cukup sekali aku berkorban demi sebuah kebahagiaan

Hanya cinta Yang Esa kekal abadi selamanya..

No comments: