Teman-teman

Sunday, April 5, 2009

..::Shopaholic::..


Weekend yang best..

Dari pagi lagi aku dah keluar ngan member lama aku, Hanna. Plannya nak pegi tengok wayang je, cite Confession of a Shopaholic. Best giler cite tu. Kelakar. Aku dah tergelak-gelak kat dalam panggung. Tak agak-agak. hehe..Sempat gakla round2 dalam JJ Tebrau tu.


JJ Tebrau..

After that, kitorang pegi Angsana lak..shopping time. Ramai orang time tu sebab ada Karnival Jom Masuk U kat sana. Pastu round2 Sutera Mall. Last skali pegi JJ Tmn U, cari hadiah untuk kawan yang kawen esok.

Ha..korang pernah makan 'Sotong Goreng Telur Ikan' tak? First time aku makan ngan Hanna. Not bad gak lak. Best-best. Mesti bawa family aku pegi makan nanti.





Ni la die sotong goreng telur ikan

So, ari ni aku pegi kenduri kawen member kat Taman Sri Orkid. Aku, Hanna n Zainal..Hujan-hujan pun layan je pegi kenduri kawen. Amik berkat..aku ke Hanna? or Zainal?hehe..


Member yang kawen tu


Handbag comel dari rumah orang kawen

Dalam handbag comel tu ada macam-macam tau. Ada telur pindang, ada kerepek, ada cupcake yang comel..sedap lak tu..Mujur dah balik..Kalau tak, nak je mintak satu lagi..tak senonoh betul anak dara ni.

No comments: