Teman-teman

Thursday, February 4, 2010

..::Aku yang Tak Berarah Tujuan::..


Aku dah start kelas, merangkap GA work aku untuk semester kedua ni. First day kelas, dah kena tunda dari jam 9 ke jam 12. Aku plak dari awal pagi dah bersemangat ni, bersiap sebab nak jumpa dengan student baru. Alih-alih, kelas kul 12 plak. Nak balik bilik, malas walhal bilik dekat je. Kang tak pasal-pasal aku sambung tidur plak. So, aku plan keluar ke Taman Maju untuk settlekan bahan untuk mengajar malam ni.


Mula-mula aku gi kedai photostat kat taman tu untuk anta buku nak photostat. Pastu aku gi bank in duit kat pejabat pos plak. Dah settle sume tu, aku sempat plak singgah klinik gigi yang baru buka tu. Niat hati nak bertanya beberapa soalan jela. Alih-alih melayan duit aku 70 ringgit. Hehe..


Ha..ni satu lagi tempat di mana aku dengan bermurah hatinya menyerahkan duit aku yang baru je masuk semalam. Haha..nak tahu kat mana??? Jeng..jeng..jeng...

v
v
v
v
v

aku gi bagi mandi CeCiL aku la...dah sebulan kot aku tak mandikan die..cian my hubby ni tau



tengok abg tu..bersungguh cuci hubby aku.Bagus-bagus..dan hasilnya

v
v
v
v
v
v
tadaaa.....






CeCiL ku dah kembali comel...


Malam ni plak aku dah bawa hubby aku tu jalan-jalan gi kelas tuisyen. Hehe..sayang sebenarnya nak bawa bila dah mandi bersih-bersih ni, tapi takkan nak simpan kat parking lot je kan. Kalau kotor nanti, kite gi mandi lagi eyh..


notakaki: CEO Petronas akan bertukar tangan daripada Tan Sri Mohd Hassan Merican kepada Datuk Shamsul Azhar Abbas bermula 10 Februari 2010. Tahniah



2 comments:

OpiYa OneL said...

comelnye name dia.. cecil =)

rimieilya said...

hehe..comel kan?suke..suke..