Teman-teman

Thursday, February 11, 2010

..::Paper Writing Talk::..


Petang semalam aku attend talk yang department aku adakan. Quite helpful to do my research. Tak ramai pun yang datang ada la dalam 20 orang kot tapi sebab bilik tu kecik, nampak ramai la.


Rugi kot sape yang tak join especially pg students dari civil department. Sebab aku rasa department aku yang paling rajin buat sume talk and meeting dengan pg students dia. Kalau dalam email tu, tak payah cakapla..penuh dengan email dari pg coordinator department aku. Thanks Dr Indra.


photography session..antara yang hadir.yang pakai tie tu la lecturer yg bg talk tu, Dr Saeid


Talk semalam pasal paper writing. Aku join pun sebab aku tau aku tak pandai sangat bab-bab menulis ni. Lagi-lagi dalam second language ni. Weekend ni ada gak paper writing talk, tapi tu untuk pg students bagi semua department la. Aku plak balik kampung time tu. So, tak dapat la nak join. Pengisian talk ni cukup simple. Lebih kurang cam informal talk la sebab sepanjang masa adalah Q&A session je. Lecturer yang bagi talk tu plak memang best. Serius tak boring.


After this, nak join lagi la if department ada wat talk lagi..



2 comments:

INDRA QIRANA said...

Dr tu nama indra hermmm... anyway kalau majlis tu majlis ilmu memang bagus kita attend, dapat ilmu n pahala sekali he he

rimieilya said...

yup..he from indonesia..hehe

btl2