Teman-teman

Monday, February 15, 2010

..::Home Sweet Home::..


I'm currently at home sweet home. Yeah, seronok sangat bila dapat berkumpul ramai-ramai kat rumah. Tak sangka plak cuti raya cina ni, abang ngah dan adik-adik yang lain ada kat rumah. Meriah sangat. Cuti aku pun terisi dengan aktiviti yang menarik. Sampai tak sempat aku nak buat soalan kuiz untuk student aku. Hehe..


Bila time cuti, sekejap je masa berlalu kan..Rabu ni dah nak balik Ipoh semula. Haih..berat betul bila fikir nak balik.


Hari Sabtu lepas, buat pertama kalinya aku balik beramai-ramai. Seronok bila ada orang teman balik jauh-jauh. Takla rasa penat sangat dan mengantuk walaupun aku sorang yang drive. 9 jam tu.. Bila sampai rumah, baru rasa letih yang amat.


Nanti aku up load pics cuti raya cina aku ek. Malam ni rasanya tak sempat je *padahal, malas nak cari usb hand-phone*. Nanti aku transfer pics kat hand-phone dulu ye. Baru lepas menonton movie SANTAU bersama family. Jalan cerita yang menarik dan ceritanya pun takdela slow je. Banyak part yang menggeli dan meloyakan tekak aku. Uwek..uwek..hehe..Aku suggestkan sape yang tak tengok lagi cerita ni supaya tonton. Best...


Oklah. Time to sleep. Esok nak pegi reunion sekolah plak. Wee..tak sabarnya. Will up-date it soon..



2 comments:

lumut said...

owhhh..saye dah tgk santau!!
uwweeekkk..geli...
mase tgk time cuti kat malaysia arituh.tgk kat wayang..2 kali kot sy jerit..hehe

rimieilya said...

haha..mmg geli pun.aritu tak sempat nak tgk kat wayang..so,tonton ngan family jela kat rumah