Teman-teman

Saturday, December 11, 2010

..::Padan Muka Kamu::..

Jam dah menunjukkan hampir 1 pagi sewaktu aku mula menaip entri ni. Mata takde tanda-tanda mahu tido. Perut plak asyik berdangdut je. Haha.. Ape nak jadi kat aku malam ni ek? Roomate dah sedap terbang ke alam mimpi pun..

Padan muka kamu!!!!

Tu la... Gatal lagi pegi minum kopi. Sape suruh. Kan dah tak boleh tido. Huhu.. Bak kata seorang teman Nigeria petang semalam (kan dah masuk hari baru ni) sewaktu kami sama-sama minum petang... 

I really shock....U take a cup of coffee rite now!! I only drink half cup of coffee/week. I will get headache if i drink more... I hate coffee.. Its not good for ur healthy...

Lebih kurang camtula kot die cakap dengan aku. Heee... Aku memang hantu kopi pun. Kalau kat rumah, aku adalah orang kedua terbaik minum kopi selepas abah.... dan kopi hasil air tangan aku yang TERbaik tau kat rumah kami. Abah selalu suruh aku buatkan kopi untuk dia sebab taste kami sama. Hehe.. Sorry ye mak.

Aktiviti untuk bagi mata mengantuk adalah dengan blogwalking sambil dengar Suria Cinta. Yezza.. Syok bangat. Tadi dah minum coklat panas sambil tonton MegaMovie. Sempat juga blogwalking di BlogLarian... list 51,52 n 53..

Ok...Selamat Pagi Sabtu... Siang sikit nanti mau ke bengkel tayar untuk tukar tayar keta aku yang bocor. Adoyai.
 

No comments: