Teman-teman

Monday, December 13, 2010

..::SuperHero::..


Banyak story nak tulis tapi biar dulu la. Belum ada masa. Sekarang korang layan soklan soklan kat bawah ni dulu k. Aku di tag oleh cik adik Safirah yang comel ni. Zassss.....


wajib letak picture cute ni...

-Siapa superhero yang paling anda minat dan yang paling SUPERB lah?
doraemon leh jadi superhero tak?hehe..dulu time aku kecik-kecik selalu je berharap doraemon datang dengan poket ajaib die. syok kan kalau ada poket tu.macam-macam leh kuar. pastu siap ada pintu ke zaman lain lagi. berangan nak tahu apa akan jadi kat aku pada 5 tahun akan datang or bila time aku kawen.boleh tahu sape pasangan kite kan? hahaha...


-Kalau anda ada POWER,nak POWER apa?
power rangers...hehe..takla.kalau la aku dilahirkan ada POWER, aku nak ada power BACA ISI HATI ORANG sebab nanti senang aku tahu orang tu tipu aku ke tak,apa niat dia dan supaya aku lebih memahami perasaan orang lain..


-Tag to 3 super readers yang anda rasa memang damn SUPER.
sape ek aku nak tag?? okla..aku tag kamu, kamu dan kamu...heeee (sape2 pun boleh wat k)


No comments: