Teman-teman

Monday, March 14, 2011

..::Sehari Sebelum Pulang Ke Kampung::..


Settlekan semua kerja yang tertangguh dan bakal tertangguh gara-gara pulang ke kampung.

Alhamdulillah semalam aku berjaya juga siapkan data analysis yang super banyak. Walaupun baru siap transfer ke dalam lappy, sekurang-kurangnya siap juga. So lepas ni tak perlu dah aku belek segala data yang dah sama tinggi dengan drawer bilik aku. Hehe..

Awal pagi tadi aku dah keluar. Jumpa sv kesayangan sebelum dia ke Istanbul hujung minggu ni untuk dapatkan signature beliau. Kite sama-sama bercuti ye,sir. Hehe.. 

Settle.

Lepas tu misi kedua adalah isi minyak keta full, pam tayar dan cuci keta. Dah sebulan kot aku tak cuci keta. Sian kat CeCiL. Mujur tak merajuk. Sekarang dah bersinar-sinar dah.

Settle.

Kerja yang masih tertangguh adalah mengemas baju dan juga kelengkapan untuk pulang ke kampung. Seronoknya...Wiwi..
 

No comments: