Teman-teman

Tuesday, March 8, 2011

..::Sekali Lagi..Haish::..


Apala yang tak kena dengan aku ni. Eh, aku ke pintu bilik aku yang tak kena? Huhu.. Mana-mana jela..

Buat kali kedua bilik aku terkunci lagi. Kejadian terjadi pada sebelah malam plak. Haru betul. Lepas aku amik housemate aku kat ktm, aku dah masuk bilik, buka tudung and simpan purse sebab aku nak pegi tengok tv cite Trilogi Cinta. Hehe.. Aku dah rasa yang aku memang tak kunci pintu bilik aku tu.

So, syok-syok tengok cite sampai abis aku pun balik la bilik aku. Sekali terkunci. Uwaaaa.... Tension beb. Dua kali dalam satu hari terkena. Memang TERBAIK la. 

Conclusionnya, aku tido bilik housemate aku malam tu dengan tshirt dan jeans. Haha.. Mujur housemate aku tu takde roomate. Layan cite DoReMi sampai tertido.

Pagi-pagi aku dah menapak ke ofis admin dengan baju semalam dan yang paling bagus, tak mandi. Hehe..Lepas ni memang kena buat kunci spare la. In case terjadi cam semalam lagi kan, leh amik kunci spare kat tempat yang aku simpan tu.
 

No comments: