Teman-teman

Friday, March 11, 2011

..::Tinggal Seminggu Je Lagi::..


Sekejap je masa berlalu. Sedar-sedar lagi seminggu majlis pertunangan itu akan diadakan. Banyak lagi yang belum settle. But almost every items dah beli. Decoration pun dah hampir siap kata mak aku. Hehe...

Aku plak yang tak sabar nak tengok ghupa rumah aku camne sekarang. Yela. Kalau takde kenduri kendara ni mana nak berubah rumah aku tu. Cam tu jela. Yang selalu berubah adalah dekorasi bilik tidur. Tu je. Hehe..

Mak cakap set bilik tidur dia dah sampai dan dah rasmi pun. Katil kelamin yang lama tu mak dah letak dalam bilik aku. Hoorey.. Pasni memang syok la melepak kat atas. Dah tak perlu tidur atas tilam yang takde katilnya. Hehe.. Normal bagi family yang selalu berpindah randah kan. Perabot semua disediakan company. So, memang perabot sendiri tak lengkap la. But, my new family nanti rasanya memang stay sampai bila-bila la. Dah tak berpindah randah. Huhu..

Selasa ni aku akan stay kat rumah makcik aku satu malam and then esok pagi-pagi terus balik kampung dengan dia. Mahu singgah di Kuantan untuk beli beberapa barang yang belum lengkap. 

Semoga dipermudahkan..

No comments: