Teman-teman

Thursday, April 23, 2009

..::Konfius..Konfius::..


Konfius 1:
BM or BI. Actually dalam BM je sebab psm pun wat dalam BM. Tapi disebabkan salah seorang panel aku Selasa depan adalah lecturer India yang baru ditukarkan ke sini, major in transport. So, aku tak pastila sama ada aku
kena pizen in BI or BM nanti. Dari apa yang aku tau, Dr ni tak faham dan tak boleh speak in MALAY.huhu..

Konfius 2:
Hidung aku berdarah lagi hari ni. Sejak balik dari Langkawi dulu, hidung aku kerap berdarah. Aku pernah terbaca 1 artikel ni..lupa lak dari
mana. Dalam artikel ni ada cakap salah satu tanda-tanda penyakit darah seperti leukemia (rujuk di sini) (atau disini) adalah kerap berdarah hidung. Barah hidung pun boleh jadi gak (lihat ini) Betul ke? Risau lak kalau betul...Semoga aku dijauhkan dari segala penyakit berbahaya.Amin..

Konfius 3:
Baru tadi Jabatan edarkan surat-surat TAWARAN untuk la
njutan belajar a.k.a MASTER or PHD. Aku ni dapat offer wat master jela kan. Sah-sah la sebab cgpa tak sampai 3.50 pun. My bestfriend, Baizura lak dapat tawaran wat PhD. Bestnya...So,aku ada masa 3 hari je untuk fikirkan sama ada nak sambung atau tak..



Konfius 4:
Trade in or simpan dan beli baru? Hp lama aku dah start wat perangai balik. Kalau ada call masuk or aku nak call keluar, sure tak dengar dan susah nak sambung. Kalau mesej, 2,3x kadang-kadang berkali-kali send baru lepas. Sayang nak trade in sebab ni la hp pertama aku. Banyak kenangan tu..berjasa lagi. Tapi tak kuasa lak nak simpan benda yang tak boleh digunakan lagi.


key pad pun dah hilang..gile mesej nih

1 comment:

rimieilya said...

konfius 1: dah terjawab. if u comfortable to present in BM, just do it-sv yg suggest.

konfius 2:mungkin sb cuaca panas sgt akhir2 ni

konfius 3:60:40-sv,parents,diri sndiri cakap suh sambung master. tapi diri sendiri gak cakap keje dulu kalau ada peluang baik

konfius 4: tungu ada duit lebih,beli baru je.yang tu simpan wat perhiasan

(^_^)