Teman-teman

Friday, April 17, 2009

..::Spiderwomen::..


Baru beberapa minit yang lepas aku menjadi SPIDERWOMEN..

Biar betul!!! Betul la tu. Aku tertinggal kunciku dalam bilik. Balik dari cafe baru perasan yang kunci tak ada dalam poket seluar. Ah, sudah..Selama 1 sem ni tak pernah lagi aku terlupa kunci bilik. Dah nak abis sem baru nak lupa. Lost memory ke?

Mujur bilik aku hanya di tingkat 1. Takla gayat sangat. Dulu ada Nora yang selalu pegangkan kunci pendua bilik aku(keje haram nih)..

Terpaksa ketuk bilik sebelah untuk minta kebenaran memanjat balkoni beliau. haha..dia pun dah 2,3 kali gak guna balkoni aku kerana tertinggal kunci. Kami sama2 spiderwomen.hehe..wanita serba boleh. yezza..

4 comments:

~PaMpeRed bY worDs~ said...

Miss spiderwoman....mgkn hormone spider kuat meronta nak melakukan aksi...sbb tue secara tak sedar anda sengaja tgglkan kunci.. ;p
Bleh beraksi... (^_-)

rimieilya said...

insyaAllah kalau tertinggal kunci lagi atau pun orang disana perlukan bantuan dr spiderwomen..ahaks

OpiYa OneL said...

haha..terer r ko mira baru 1st time tertinggal kunci.. aku da nak dkt 5 kali da.. terpaksela memanjat ikut tingkap kat sebelah.. huhu..

rimieilya said...

ala,tu perkara biasa je pya. aku pn slalu gak pnjat ikut tingkap sblh tu masa aku duk bilik ko tu.haha..leh r jd spiderwomen cam aku gak