Teman-teman

Sunday, July 12, 2009

..::Bad News::..


Hari ni je aku terima 2 berita yang agak menyedihkan aku. Tak tahu nak share ngan sape..


1st ~ my mum dah pegi checking pagi tadi n u know what doctor said? My mum kena operate. Huhu..untuk buang ketumbuhan yang ada. Not really sure ketumbuhan tu bahaya or tak tapi doc nak buang untuk dibuat ujikaji. Alahai, tak sanggup aku nak terima berita tu. Ingatkan dah tak perlu bedah2 segala. Semoga mak aku terus tabah.


2nd ~ My friend, Yie ditahan dalam wad gara-gara demam yang terlalu tinggi. Aku pun tak sure bape darjah suhu badan dia tapi yang dia bagitau aku tekanan darah dia tinggi. Sebab tu doc tahan dia. Huhu..Dah dekat2 nak sambung study, sakit lak. Tu la, mintak sangat nak masuk wad. Kan dah dapat. Saya doakan awak cepat sembuh ye..Rajin2 makan ubat k.




4 comments:

Miss Izah Mohamed said...

be strong ye dear..
kuatkn smgt..
klu u sedih, ur mum lg sedih tau..
doakan smuanya selamat ok..
i'll pray 4 ur mum..

Chopie said...

mak ko sakit ape?

OpiYa OneL said...

Semoga ur mum cpt sembut ye dear.. & kpd syukrie jugak.. ko kene buatkan dia bubur mcm cite full house tu baru dia cpt sembuh.. kehkeh..

rimieilya said...

miss Izah ~ thanks. InsyaAllah sy takkan tunjukkan kesdihan ni kat depan mak.huhu..

.....................................

opie ~ dah diberitahu pada entri sebelumnya

.....................................

opiya onel ~ thanks pya..aku pn harap camtu. Kl shukrie tu, xdapek ler cz jauh. biar die mkn nasi spital jela..kn ramai je nurse2 cantik kat sna.mst cpt smbuh.hehe..