Teman-teman

Saturday, July 11, 2009

..::Special Entry for mrCekodok::..


Kenapa aku tetiba je buat entri khas untuk salah sorang followers aku, mr Cekodok? Hehe..>__< Aku kira malam ni adalah malam bertuah aku la. Nak tau kenapa? Sebab akujadi pengunjung yang ke 1302 kat he's blog.

klik gambar kalau tak nampak ek



Apa yang istimewanya nombor '1302' tu ek? Actually, nombor tu amat bermakna bagi tuan punya blog tu coz tu adalah nombor besday dia. Wah, tak sangka aku yang dapat jadi pengunjung yang ke 1302..


Kalau ada hadiah ni, mesti best. Boleh request tak, mr Cekodok? *sambil kelip-kelip mata*..Theehee..

4 comments:

mr cekodok said...

hehe sempat lak die print screen tuh
fuyooo


my hp number pon blakang die 1302
that so special


nk request ape lak ni=P

LORD ZARA 札拉 said...

T_T

Miss Izah Mohamed said...

wah.. ade jodoh laa korunk :)

rimieilya said...

mr cekodok ~ hehe..dah name special,harusla printscreen..

nak request sumthing yg bestla.bley???

.....................................

zara ~ nape ni?ko xsuke ke?

.....................................

miss Izah ~ hehe..byk btl kbtln kan?kalau ada jodoh..