Teman-teman

Friday, July 17, 2009

..::Masak Memasak::..


Ingat tak aku pernah wat entri pasal puding karamel tu? Masa besday adik aku tu tak sempat nak buat untuk dia. Memandangkan dia kini berada di asrama, aku ingat aku nak buat untuk dia sempena kali terakhir aku jumpa dia sebelum aku pegi perak isnin ni. Mesti dia akan merindui kakaknya yang baik hati ni. Chewahh..hehe


Petang ni menu minum petang adalah karipap. Tak puas makan karipap yang dijual oleh seorang makcik tu. Mahal giler. $4 untuk 10 biji karipap. Kalau aku buat sendiri, lagi banyak boleh dapat. Sedap pun sedap. Huh..silap pi beli kat makcik itu. Dulu dia jual $3 je. Dah naik harga plak sekarang. Inti dia pun tak cukup perisa. Tak best langsung. Hilang mood nak makan karipap.


1 comment:

lea said...

masak sendiri lagi best kan