Teman-teman

Friday, July 31, 2009

..::A Week Holiday::..


Yippi..UTP cuti seminggu. H1N1 punya pasal.


Actually, aku memang nak balik pun malam ni. Just for a couple of day. Tapi tak sangka lak boleh panjangkan cuti sampai next week. Leh r top up kasih sayang banyak2 sebelum balik UTP semula. hehe..


Bukanla nak berseronok pun. Perasaan takut dan simpati tetap menyelubungi. Ntah sampai bila agaknya virus ni akan terus merebak dan mangsa yang kena makin bertambah. Serius takut. Aku pun nyaris2 kena tau. Alhamdulillah Allah masih jauhkan aku dengan virus ni.


Ke mana-mana kena pakai mask. Agak rimasla. Untuk keselamatan, pakai je. Ke kelas tadi pun sv aku sendiri dah tak cam aku. If aku tak introduce myself, sah2 die ingat aku budak undergraduate.hihi..muda sangat plak rasanya. Rata-rata dalam kelas tu umo 20 tahun.


Papepun hope this virus gonna be terminated soon. Agaknya ni salah satu petunjuk dari Allah kot untuk sedarkan something yang aku sendiri kurang pasti. Tu la, dah kata khinzir tu haram nak juga diternak. tak pasal2kan.hehe.. Eh, betul ape. 1 apa pun binatang tu tak berguna. Watpela nak biakkan juga.


Holiday study seminggu = holiday blogging seminggu

Maaf ye..No entries for 1 week..
Take care uoll




No comments: