Teman-teman

Thursday, July 29, 2010

..::Cuak Sekejap::.


Hari ni aku naik bas bersama driver dan konduktor baru. Pada awalnya agak cuak gak. Kedua-duanya lelaki, india plak tu. Aku ni penakut skit bila ada orang cakap dengan volume melampau ni. Orang berbangsa india ni kan suke cakap kuat-kuat, so aku jadi tak tenteram la bila bersama dengan dorang.

Aku mesej dengan kawan aku yang jadi konduktor bas kat situ gak. Die gtau abang tu ok je. Die baik, so lega skit rasa hati. Tambah plak ditenangkan oleh En. A bila aku mula ngadu-ngadu kat die. Pepagi dah nak manja-manja. Hehe.. Biarla, aku suke je. En. A pun suke melayan. Ape lagi..amik peluang la kan.

Esok last day aku naik bas tu. Lusa plak dah sambung ngan bas lain plak. Tak sabar rasanya nak abiskan keje-keje outdoor ni. Kulit pun dah berbelang. Ada can kena beli susu banyak-banyak and then berendam setiap ari bagi kulit putih. Haha..

Ok r..nak manja-manja ngan En.A sebentar sebelum tido. Hehe..
p/s: teman tgh belajo loghat peghak skrg ni..ada sesape yg sudi ngajo teman?teman udoh sethn duduk peghak ni..ade ler yg teman reti..hehe..


No comments: