Teman-teman

Tuesday, July 20, 2010

..::Hari yang Ditunggu Dah Tiba::..


Dah lama plak aku tak cerita tentang survey aku kan? Mesti ada yang nak tahu apa kesudahan cerita aku dengan koduktor bas tu. Hehe.. Aku busy 2,3 hari ni sebab nak fokus pada final presentation aku. Hari ni aku present. Huhu..

Everything was done. Just waiting that time to present all out. Cuak tu memangla cuak, tapi wat relax je (ayat ni selalu En. A guna kalau tengah blur. Hehe..) Tak sabar rasanya nak tunggu giliran aku wat pembentangan. Lepas sesi tu, baru leh rasa hilang berat di bahu. Cewah..

Petang ni plak nak pegi dating kat bandar. Ada orang nak belanja. Sonoknya. Sape nak ikut? Keta aku masih ada 2 seat kosong ni. Hehe..
Hujung minggu ni aku start balik survey aku, tapi naik bas lain la plak. Ada 2 minggu lagi. Hoho..Kulit tangan aku pun dah bertukar tone dah ni. Tak sukanya bila buka jam tangan, nampak jam tangan permanent plak kat lengan ni. Mahu sebulan dua gak nak hilang tu.

Ok, nak bersiap ke bilik pembentangan plak ni. Doakan aku success ye.. Amin.


No comments: