Teman-teman

Sunday, January 3, 2010

..::Aku Jumpa Dia Buat Kesekian Kali::..


Tahun baru aku dimulakan dengan bersuka ria bersama seorang rakan akrab, teman ketika suka duka, pemegang rahsia yang baik dan sahabat sejati dunia akhirat, insyaAllah.



3 hari aku bersama miss laila, berkampung di rumah beliau.hehe..thanks, laila. Aku happy sangat dapat jumpa ko. Paling last kte jumpa bila ek? Hurm..rasanya before ko pindah Bangi kot.hehe.. Aku pun dah lupa.



Selama 3 hari tu, aku dah pulun tengok 3 movie...



Avatar
Cirque Du Freak:The Vampire Assistant
Sherlock Holmes

Hehe.. Antara 3 movie ni, aku syorkan korang tengok 2 yang terawal tu. Memang best la. Paling best cite Avatar. Rasa nak tengok skali lagi, kali ni nak tengok yang 3D plak. Tersangatla suka dengan environment dalam cite tu. Serupa cam 'pokok cantik' yang selalu aku tengok kalau aku balik dari Ipoh ke UTP di waktu malam. Aku suka sangat pokok tu. Sampaikan aku berangan nak letak pokok camtu kat rumah aku sendiri.hehe..


Ok, ni antara gambar yang aku amik guna hp murah aku. Ada banyak lagi tapi dalam kamera miss laila. Tunggu dia bagi, baru leh update k..




miss laila n miss rimie




makan time..tentunya di The Chicken Rice Shop




Tengokla tu..kemain panjang queue time nak beli tiket kat Mid Valley. 1st time aku merasai pengalaman beli tiket wayang sampai kena beratur mengelilingi bulatan tu. Sempat abiskan 1 cup sundae chocolate kegemaran..hehe. Sambil mencuci mata melihat gelagat couple dan juga family yang beratur tu. Bak kata pakcik Astro tu...macam-macam ada.hehe..


notakaki: sorang lagi sahabat sejati tak hadir.huhu..
ureen, kalau ko datang aritu mesti lagi havoc.
nanti nak plan wat gathering geng2 matrik dulu, kite gi holiday kat pulau plak.


6 comments:

seroja jingga said...

lama tul akak tak g tengok wayang

rimieilya said...

jom r kak kte tgk wayang sesame..jom tgk adnan sempit 14 jan ni

reen~~reena said...

sorry sgt2 cik miera..aku mmg lupe sgt2...sdr2 dh ari ahd...aku sebuk prepare umah baru...tuka mcm2...ngn nk smbt bdk dftr skola lg.bz gile..smpi xigt nk gtau ko yg aku xpat g..tp ok je aku tgk...ko ng lela pn hepi je...bgs la...nnt aku jmpe ko ye..tp xpat la nk gtau bl..coz sgt2 bz...kt tmpt sna lak tenet xde..so pape pn nset je la..sorry sgt2..tuk lela gak..sorry tau...

rimieilya said...

no hal la ureen..next time kte plan baru plak.maybe ko leh join time tu..rindu nak abiskan masa ng ko n kwn2 yg lain.

aku xmarah ko pn la.aku cayang ko sgt2 (^_^)

reen~~reena said...

bgs la ko xmrh...aku btl2 lupe...jap lg aku nk masuk felda blk...xdpt dh nk tgk cafe ke..nk bace blog ko n len2 lg...k..insyallah kite jmpe nnt...cyg ko jgk..

rimieilya said...

sedihnye aku..nt ko rajin2 la ek msj aku.xpn kl dpt line tenet,baca blog aku tau..nt xdela ko tertinggal kisah hidup aku.haha..