Teman-teman

Friday, January 8, 2010

..::In Love::..

Hari baru. Dah nak masuk tengahari pun. Aktiviti aku pagi ni hanya membaca blog-blog followers. Aku tersentuh pada 1 blog ni. Bukan dari senarai followers aku dan aku juga tak follow pun blog dia.


Umur dia sama dengan aku tapi pengalaman yang dia ada lebih banyak berbanding aku. Cemburu? ye, memang pun. Tak salah kalau aku cemburu pada hal yang baik agar aku menjadi lebih baik. Betul tak? Tapi itu jalan hidup dia. Jalan hidup aku plak begini dan aku bersyukur.


Page pertama, aku dah cukup kagum dengan dia. Ingin jadi seperti dia, tapi masih jauh. Aku masih berusaha untuk menjadi seperti dia. Bukan dari segi kejayaan yang dia capai tapi dari sudut yang lain iaitu bagaimana dia menguruskan hidup sehariannya dengan begitu tertib.


Page seterusnya buat aku lebih kagum dengan si pemilik blog ni. Walaupun aku tak kenal dia, tapi hati aku cukup tersentuh dengan penulisan dia. Banyak ilmu. Begitu mendamaikan hati seorang perempuan. Aku jatuh cinta. Dia berjaya membuat hati aku lebih bersyukur dengan apa yang aku kecapi sekarang.


Terima kasih, hamba Allah. Aku dah dapat semangat baru. Alhamdulillah.


notakaki: hari ini hari yang ceria buat aku.
esok, belum tentu lagi tapi aku akan berusaha untuk menjadikan hari esok lebih ceria dan baik dari hari ini, insyaAllah.
nanti aku cerita pasal interview yang aku pegi tu k..



2 comments:

hBz said...

owh.terima kasih kerana memuji. walaupun tiada link disini, aku memahami. erk

rimieilya said...

haha..sm2.

(^_^)