Teman-teman

Tuesday, January 12, 2010

..::Milo Ais::..


Semalam, after rumate abis present sympo..kami kuar gi Ipoh. Giler berani kuar malam-malam. Tak pernah kot rasanya aku drive malam-malam kat sini. Kuar time maghrib plak tu. Hehe..


Semalam gak kami berjaya mencari buku rujukan yang diperlukan untuk mengajar Khamis ni. Aku plak berjaya merembat 2 buah novel inggeris yang best. Tak sabar nak baca ni. Tapi mengenangkan sympo aku belum lepas lagi, aku simpan novel aku tu kat tepi. Pandang sebelah mata je. Geram nak amik n baca sampai lebam. Haha..Novel pertama tu tajuk dia, Sitting Practice by Caroline Adderson n yang kedua plak bertajuk To be the best by Barbara Taylor Bradford.


Arini punya cerita..duk bilik je sambil practice untuk present Khamis ni. Pastu memasak bersama housemate dan tido. Hehe..part paling best adalah tido. Tu la..p bantai milo ais tengahari, dah terbabas tido sampai petang.


Ok..nak sambung wat keje plak sambil makan BinBin.

notakaki: jeles ngan rumate yang dah free.
asyik layan anime je..tergoda iman



No comments: