Teman-teman

Thursday, January 7, 2010

..::Rindu::..

Aku baru je sampai kat UTP. Penat pun belum hilang. Rasa mengantuk mengatasi rasa lapar. Sampai-sampai je kat bilik, terus on lappy n cek blog. Perkara wajib buat bila dah beberapa hari tak online. hehe..


Ops, lupa nak cakap. Aku sekarang ni ngah online di rumah baru, bilik baru dan suasana baru. Sungguh teruja. Belum sempat rasmi bilik baru ni. Hari tu pas siap kemas, terus gerak ke KL untuk menghadiri temuduga bagi position project manager assistant. Pasal interview tu, kat entri lain plak ek aku cite. Penat sangat. Nak menjengah blog-blog lain pun tak sempat lagi. Cool..banyak masa lagi.hehe..


Sebenarnya aku nak cakap...AKU RINDU KAT KORANG SUME..tu je..hehe



2 comments:

seroja jingga said...

ni akak dah datng ni :)

rimieilya said...

waa...so touching..love u la kak

muahh..muaahh