Teman-teman

Saturday, February 20, 2010

..::Accident::..


Lama plak rasanya tak menulis. Mood tak de bila dah sampai kat UTP ni. Maybe sebab accident masa on the way balik sini kot yang buatkan aku malas je nak menaip. Tak pun sebab kat rumah dah puas main internet. Btw, rumah aku dah ada internet. Pasni boleh la berhubung tanpa batas. Kalau tak tu, leceh je rasa nak kena pegi CC. Huhu..


CIte pasal accident baru ni, taklah teruk mana pun. Tapi yang buat aku panas tu, kerana kesalahan orang lain..buah hati aku plak yang kena. Mujur kereta yang aku terlanggar gara-gara nak mengelak kereta AGE4213 tu tak suh aku bayar ganti rugi ke apa. Ish..ni la lelaki. Dah rasa pandai sangat la tu bawa keta sampai peraturan pun taknak ikut. Geram betul..


Haa..aku nak cite pasal cuti-cuti aku kat rumah hari tu. Tapi aku rasa better aku buat 1 entri baru yang penuh dengan gambar je.. Aku malas la nak menaip satu-satu..Biar gambar yang menceritakan segalanya. Hehe..


Ok..Stop here. Selamat berhujung minggu!!



2 comments:

lumut said...

lelaki mmg..berlagak.haha

rimieilya said...

haha..yup.geram je nk gi langgar buntut keta laki tu..