Teman-teman

Saturday, February 20, 2010

..::Kisah Februari::..


13 Februari 2010
Perjalanan balik ke Terengganu. Ni first time aku balik secara 'car pool'. Seronok beb..Selama ni balik Terengganu drive sesorang je. Bosan yang amat. Kali ni perjalanan agak menarik sebab banyak persinggahan. Aku, Nabil, Rose dan Kak Syuk merentasi Utara ke Timur..

Persinggahan pertama adalah di Sungkai..anta Kak Syuk balik rumah mak mertua dia. Tak sangka plak rumah mak mertua dia dekat sangat dengan Hot Spring Sungai Klah. Lain kali leh lepak sana la..

Persinggahan kedua adalah di Gebeng..anta Rose plak kat kuarters guru. Jauh gak rumah Rose ni rupanya. Aku dahla tak pernah sampai Gebeng. Selalu dengar nama je. Kali ni baru dapat tengok sendiri tempat tu.

Persinggahan ketiga plak, of course la rumah aku. Hehe.. Nabil? aku angkut skali ke rumah aku..sebabnya rumah dia kat Kuala Terengganu. So, tunggu parent dia datang amik kat rumah aku la. Tak larat aku nak drive lagi selepas 9 jam aku drive sorang. Huhu..patah kaki koi..

Itu je untuk hari tu


14 Februari 2010
Orang kata hari ni hari kasih sayang. So, nak menunjukkan hari kasih sayang sedunia..familiy aku wat Family Day. Best sangat..Ops, ada ahli baru masa family day ni..Jeng,jeng,jeng..cuba teka siapa??



Lokasi: Bandar Kuantan
Masa: 1200-2300
Aktiviti: Karaoke + Bowling


15 Februari 2010

Lokasi: Hutan Lipur Cemerung
Masa: 0900-1300
Aktiviti: Mandi manda + berkelah


Sambungan family day hari semalam. Kali ni dalam Terengganu saje. Mula-mula plan nak pegi Air Terjun Sekayu, tapi memandangkan jaraknya agak jauh dan bakal kakak ipar akan pulang pada malam harinya..plan bertukar kat Air Terjun Cemerung je. Lagi pun dekat dengan rumah..


16 Februari 2010
Hari ni plak hanya aku je yang terlibat. Tapi aku bawa gakla adik aku sorang ni sebab acaranya akan berakhir di malam hari. Takut plak aku nak drive balik sorang tengah malam. Reunion SMKDM kat Kuala Terengganu. Tak ramai yang dapat hadir memandangkan masing-masing ada komitmen sendiri. Ni jela antara yang ada masa nak join.. Next time leh wat lagi..


Lokasi: Motel Desa, Kuala Terengganu
Masa: 1100-2100
Aktiviti: Gathering SKDM+SMKDM


17 Februari 2010
Aku dah bertolak balik UTP time ni. Sorang-sorang je..Dalam perjalanan balik ni, aku accident plak. Sile rujuk entri sebelum ni ok..Malas dah nak cite. Nanti aku angin plak..


Ok..tamat cuti-cuti di bulan Februari. Next month nak pegi mana plak ek..Owh, lupa. Belum abis lagi la. Hujung minggu depan ada reunion SKDP plak. Ni la susah bila banyak sekolah ni. Tu belum masuk SKKS, SEMTED, KMPH, UTM..huhu.. Its ok,jauh perjalanan luas connection. Betul tak? Hehe..


notakaki:kes wat gambar kecik2 sebab malas nak upload gambar satu-satu.
nanti panjang plak entri aku..
nak tengok besar-besar, klik kat gambar tu k..
hehe


No comments: