Teman-teman

Monday, February 1, 2010

..::Bowling and Karoks Session::..


Aktiviti hujung minggu yang best. Hari Jumaat tu kan cuti, so aku ke Shah Alam..tolong kawan aku amik barang-barang dia kat umah sewa dia. Hari Sabtu plak, aku join kawan aku ni pegi wedding kawan dia kat Seksyen 16. Pastu petangnya kami bertolak balik UTP.


Aku nak cite kisah hari Ahad je sebenarnya. Tapi mukadimah mestilah baik punya.hehe..Semalam aku kuar bersama BF round bandar Ipoh. Kami berempat. Plan asal sebenarnya nak gi Zoo Taiping. Tapi memandangkan aku penat drive dari Shah Alam ari Sabtu lepas, so kami decided gi bandar Ipoh jela. Nak tau apa aktiviti kami kat Ipoh??? Sile la tengok gambar-gambar di bawah ye..


-rumate menunjukkan bakat-



-juara antara juara.hehe..-


-kasut kami sama.lalala-



-khusyuknye korang.tengok apa tu...-



-daya.me.yani-


-tuan punya blog tunjuk skill gak-


-eh,eh..yang belakang tu pun nak masuk gak.hehe..-


-try kedai makan baru kat depan Jusco..Ayam Penyet-




-air yang marvelous..siap ada jely-


-nasi ayam penyet.not bad..tapi tak leh lawan lagi nasi ayam penyet kat Tmn U,Skudai-


-next activity...karoks-


-thanks for sponsorship.haha..syok gile nyanyi ek-


Bestla kuar ngan korang sume. Happening sangat. Thanks kat kawan aku, Zie sebab belanja kami semalam. Next time, my turn plak ok..



No comments: