Teman-teman

Saturday, May 1, 2010

..::Selamat Hari Pekerja::..


Hoho...hari ni cuti hari buruh kan. Kat sini, semalam lagi dah cuti. Tapi bagi aku sama je cuma rasa teruja gakla sebab sepatutnya aku ada kelas semalam.


Ke mana ek nak pegi hari ni. Bosan plak. My heart ada tournament futsal hari ni. Mesti die jarang mesej aku. So, kalau aku kuar jalan-jalan hari ni ok gak rasanya. Semalam dah bagitau kat my heart pun, nak kuar gi Ipoh..cari baju kurung baru untuk wedding Pya. Wee..seronoknya. Dah nak kawen pun kawan aku sorang tu..Cam tak caye je. hehe...


Jengah ke luar tingkap, gerimis dah mula turun. Haiyaa..syoknya kalau tido balik ni. Sejuk je. Hehe..So, pape hal pun aku kena tunggu rumate aku anta keta die kat member die dulu. Baru kami boleh kuar shopping. Yezza..


No comments: