Teman-teman

Monday, May 10, 2010

..::Tajuk Apa Ek Nak Letak::..


Dah masuk ari Isnin pun. This week dah takde kelas dah. Bebudak sume dah start study week. Cam cepat je masa berlalu untuk sem ni kan. Aku rasa cam baru semalam aku masuk sem 2. Haha..mengarut kan?? Motif cakap camtu sebab taknak fikir pasal sympo je sebenarnya.


Today, aku kena jaga test terakhir bagi GA work aku. Dari jam 5 sampai 7. Melepas tengok AdaMaya la jawabnya. Takpe,takpe..leh suh rumate downloadkan. Apa nak buat pagi ni?? Aku tengah bersiap-siap nak g jumpa sv ni. Terawal plak siap. Opis pun tak buka lagi. Hehe..


Tak sabar nak balik hujung bulan ni. My bestfriend's wedding. Sonoknye.



2 comments:

AISHA SAAD said...

balikk memangg la beshh!
nak balik jugakkk! huaaaaa...

rimieilya said...

betul tu...jom balikkkkk