Teman-teman

Wednesday, May 12, 2010

..::Piala Thomas::..


Piala Thomas dah pun bermula. Rasanya aku tak ketinggalan lagi nak cakap pasal Piala Thomas ni. Tapi takdela nak cakap banyak pun sebab aku bukannya tau sangat. Skit-skit tu ada la..


Pas maghrib tadi aku gi pasar malam dengan osmate. Time balik tu kami dikejutkan dengan bunyi sorakan dan jeritan di cafe. Tersentak juga mula-mula tu. Pastu baru teringat masa tu tengah berlangsung perlawanan antara Malaysia dan Denmark. Dahla semalam Malaysia kalah dengan Jepun. Haiyaa..Bukan setakat kat cafe je,kat blok perempuan pun sama. Hehe..


Bila sebut pasal badminton, ingatan aku terus mengingati seseorang..Sape? Of course my beloved dad. Kalau aku ada kat rumah time ni, mesti dengar suara aku ngan abah bersorak depan tv. Ah, rindunya kat abah..Saat-saat macam tu dah lama berlalu. Bila jauh dari family, satu-satu kenangan muncul..buat aku tak sabar nak balik.


Dah,dah...jangan nak bersedih plak. (^_^)


Esok dah genap 2 bulan hubungan aku dengan my heart. Wiwi..Makin mekar bunga-bunga cinta kami. Masing-masing menanggung rindu yang menggunung. Haha..sabar ye sayang. Hujung bulan ni kite jumpa k..Kite gi shopping sama-sama, tengok muvie pastu jalan-jalan..Sonoknye..



2 comments:

BudakHitam said...

boleh la Malaysia ni!!

rimieilya said...

mestila MALAYSIA boleh