Teman-teman

Thursday, May 27, 2010

..::Perasaan yang Menggembirakan::..

Hari ni aku rasa happening sangat. Maybe sebab nak balik esok kot. Tak tahu la..Tapi yang pasti,aku epy sangat. Apa yang buat aku epy adalah......

Semalam aku dapat tahu yang ex-classmate aku yang dah 13 tahun tak jumpa kapel ng kawan bf aku. Haha..Kecik betul dunia. Agaknya Tuhan wat camtu sebab nak temukan aku ngan kawan aku ni kot. Yela, dah lama sangat tak jumpa dia. Last jumpa pun masa last day dia kat sekolah sebelum dia pindah. Pastu terus lost contact. Sedih sangat. Ingat lagi masa kecik-kecik dulu selalu lepak umah dia kat belakang sekolah. Kadang-kadang time weekend pun pegi main kat umah dia ngan kawan-kawan dalam kem. Best sangat. Rindu kenangan time jadi tomboy dulu. Haha..tomboy ke? Lalala..

Semalam gak my heart gtau sesuatu yang sangat penting untuk kami berdua. Macam tak caya plak. Terus tiba-tiba jadi nervous. Serius ke dia ni? Rasa cam nak cubit pipi sendiri. Tak percaya punya pasal. Teruja pun ada. Hehe

Malam ni ada kelas tuisyen. Hopefully budak-budak tu sume tak hyperactive. Huhu..tak larat nak melayan sorang-sorang yang banyak mulut. Macam-macam nak tahu. Tapi dorang sume comel-comel. Pastu esoknya dah boleh balik kampung..Hoorey.......

3 comments:

Sky Before Pinky said...

slamat bercuti..
setiap yg berlaku pasti ade hikmahnye..hehe

edda(",) said...

my heart gi tau ape?? ajak kwin ke?? hehehe// sibuk je edda nak tau eh.. =)

rimieilya said...

sky before pinky~
terima kasih..yup,absolutely true..hehe



edda~
nak tau ke?kne tunggu entri selepas sy balik dari bercuti la ye..