Teman-teman

Saturday, May 8, 2010

..::Busy Kalah YB::..


Lama tak menulis. Asyik blog hopping je sejak last entri aku yang kat bawah ni. Takde mood nak menulis + agak busy dengan assignment student dan research aku sendiri. Mood malas juga sedang bermaharajalela dalam diri aku. Rasa macam nak tampar diri sendiri laju-laju supaya sedar yang masa semakin suntuk.


(T_T)


Esok adalah hari bermakna bagi ex-classmate aku masa kt UTM dulu. Sedihnya tak dapat pegi majlis dia kat Muar sana. Tersangatlah jauh untuk aku pegi. Memandangkan majlis sebelah lelaki akan diadakan di Lumut, so aku amik keputusan datang yang dekat jela. Walaupun tak dapat jumpa kawan-kawan yang lain, at least aku dapat jumpa Puan Sofiah Abdullah(esok dah tukarla title ko ye, Pya.hehe..). Terubat gakla rindu sama kawan-kawan yang lain. Sorry u all, aku tak dapat turun Muar.


Hadiah untuk pengantin? Mestilah dah beli. Cuma belum balut je lagi. Saje aku nak balut sendiri. Lagi puas hati daripada balut kat kedai. Apa yang aku beli? Rahsia. Hehe.. Hadiah ni telah dicadangkan oleh rumate dan osmate aku. Dorang kata hadiah ni bagus untuk pasangan yang baru nak melangkah ke alam rumah tangga. Tak sabar plak nak pegi ke majlis Pya.


Actually jadual aku padat sangat. Sebab tu tak dapat nak turun Muar. Jadual dah penuh sampai hujung bulan 6. Wah, dah macam YB je aku ni sampai nak penuh-penuh jadual kan..hehe..Yup, tulah hakikatnya. Aku kena pandai planning perjalanan hidup aku. Nanti mula la kelam kabut. Ok, jom buat keje....



No comments: