Teman-teman

Sunday, November 28, 2010

..::Bruce Lee is My Brother::..

Yeah..memang takde entri pn semalam. Tak caye? tengok date post yang lepas dengan post yang hari ni. Betul tak? Sebab ape takde entri semalam??

Sebab......

Cik rimie pergi dating. Haha.. Eh, betul la. Tak caye lagi la tu. Huh.. Semalam kan, kite kan, jumpe kan, dengan buah hati kite..dengan menaiki buah hati kite yang kedua..Haha.. Geli je baca bila tulis camtu. Ni la cara aku cakap masa kecik-kecik dulu. Korang pun aku rasa cakap camni gak dulu-dulu.. Eleh, taknak ngaku la tu.

Ok, ok..serius plak. Semalam aku meredah seorang diri ke Selangor. Dari awal pagi sampai lewat petang. Buat apa? Kan dah cakap tadi..Jumpa buah hati la. Kesian buah hati dah sebulan tak jumpa. Paling last jumpa pun masa kami balik kampung sama-sama sebulan yang lepas. Dia tak dapat cuti dan hanya hari Sabtu je dia off. Huhu.. So, terpaksala aku yang ke sana. Hehe.. Dapat juga kami jumpa walaupun tak lama. At least, dapat kurangkan rindu di hati.

Masa kami keluar tu sebenarnya dah plan nak tengok cite Ngangkung, tapi nasib tak berapa baik MBO kat Kepong takde tayang cite tu. So, kami pilih cite Bruce Lee is My Brother. Dalam panggung tu hanya kami je melayu. Penonton yang lain sume cina. Yang tua-tua la paling ramai. Hehe.. Tak kisahla janji cite tu best.

Walaupun tak banyak lawan-lawan, aku tetap berpuas hati dengan jalan cerita dia. Tambahan pula, Arief Lee a.k.a pelakon utama filem ni sangat hensem. Hehe.. Tak rugi kalau tengok cite ni kalau nak dibandingkan cite 2 Alam tu. Ops...kang kena hentam plak kalau cakap pasal 2 Alam ni. =P Seriously cite 2 Alam ni tak best pun. Bak kata abang aku la. Die cakap rugi je pegi tengok dengan awek die haritu. Baik tengok Harry Potter je. Hehe..Nasib la,Ngah..

Harini aku abiskan masa dalam bilik je. Mood nak berjalan dah takde. Tapi misi untuk tengok cite Ngangkung masih diteruskan. Maybe esok or lusa.. Sape yang dah tengok cite Ngangkung??? Best tak??

2 comments:

Ken Wooi said...

saya mau tengok rapunzel dulu :)

rimieilya said...

ok..nt kongsi cerita psl rapunzel pd sy plak k