Teman-teman

Tuesday, November 2, 2010

..Fuh..Fuhhh...::..

Opss...ni bukan rancangan televisyen FUHH tu ok. Aku saje kasi tiup ini blog untuk hilangkan habuk yang dah mula melekat sejak seminggu yang lalu. Maklumla, cik puan blog malas nak up date. Hehe..

Cerita terbaru?? Ada cite best ke? Hurm.. Ada la sikit-sikit. Actually aku balik kampung minggu lepas. Tu yang tak up date blog sampai hari ni. Kes merajuk dengan broadband sebab bil tak sampai umah. Alih-alih dah kena potong. Padan muka. So, sekarang aku still tak bayar bil bb memandangkan aku kat hostel. Boleh guna internet free je kat sini. Hehe.. Nanti-nanti la aku bayar. Tu pun kalau rasa nak pakai bb.

Peristiwa balik kampung yang sangat menarik. Hehe.. Ingat tak entri aku yang lepas? Ala..entri Jadi Tak Jadi tu.. Jawapannya adalah JADI. Buat pertama kalinya dia jumpa parents aku as my future ....... dan aku jumpa parents dia as his future ............... Gementar? Of course la. Even aku tiap-tiap tahun raya umah dia pun, nervous tu tetap ada. Nanti aku cite lebih detail ye. 

After balik dari kampung, aku busy dengan study aku yang tak abis lagi ni. Banyak lagi yang belum siap. Petang tadi aku dapat email dari department, suh prepare paper untuk sympo this sem. Ayok....satu apa pun aku tak siap lagi. Baru feeling-feeling nak fokus pada conference next month. Sekarang dah ada 2 perkara kena settlekan sebelum balik raya aji nanti.

Sekarang ni asyik malas je nak buat keje. Huh...camnela nak hilangkan sifat malas ni ek? Ada yang boleh tolong jerit kat aku tak supaya aku tak malas-malas????

No comments: