Teman-teman

Wednesday, November 10, 2010

..::Mood::..


Lately ni mood malas aku makin menjadi-jadi la. Camne nak buat ek? Aku dah puas dah aku cari mood rajin aku. Ntah ke mana hilang ntah. Asyik tangguh keje je sekarang ni. Huhuhu..

Semalam department dah keluarkan tarikh untuk symposium. Mula-mula je cuak. Pastu mood malas datang lagi. Haiya.. Bila nak sedar ni???? Cam nak cari nahas je sem ni. Gile apa. Dah nak last-last ni la nak buat halnya. Owh, tidak.. Aku takmau extend study aku.

Mood rajin...sila la datang kembali (-_-)

4 comments:

mizzura said...

nah ..ni mood bersemangat dari saya...yihaaaa....

Hanis Tang said...

jangan malas2. hiihi.. kalau nak malas2, blh. tapi time cuti jek.

Anonymous said...

salam...

hehehe..biasa la tu...:)
mohon izin follow...ur blog

rimieilya said...

mizzura~iyaahh..gotcha..tenkiu..mood dh kembali pulih

miumiu~ye,ye..kakak dh xmalas2 skrg..

sekamar rindu~salam..tenkiu 4 following