Teman-teman

Tuesday, November 23, 2010

..::Malas & Teruja::..

Dua perkara yang berbeza...
Tapi tula yang aku rasa sekarang ni..
Ntah ape nak jadi dengan diri aku sendiri pun tak tahu..

Lately ni perasaan MALAS yang amat menguasai diri..
Symposium tinggal seminggu dua je lagi, aku plak boleh relax2 je. Memangla paper sume dah siap, tapi tak boleh malas2. Banyak lagi benda nak settle.. Haish..

Sepanjang hari ni aku asyik blog walking je..
Kesnya bila aku tengok2 picas junior aku kawen aritu. Duk usha2 blog dia sampai dah menyimpang ke mana2 dah..

Pastu terjumpa blog yang super duper ciut. Blog Kak Aty a.k.a Aku bukan Bidadari...
Syok sangat baca entri Kak Aty, lebih2 lagi tentang persediaan perkahwinan dia. Kebanyakkan persediaan tu dia buat sendiri..

Of course la kan buat sendiri. Ape aku ni cakap belit2..
Maksud aku....
Dari id bilik pengantin, decoration sampaikan ke benda2 kecik dia yang buat sendiri dengan kekreatifan beliau..

Aku TERUJA beb.. Pastu mula la berangan masa wedding aku nanti nak buat sendiri gak. Haha.. Berangan jauh tu.


Tak salah kan kalau berangan untuk diri sendiri. Lagi plak aku pun dah tak lama lagi nak kawen. For sure kena pikir benda2 ni..
Wah, semangat je bila cakap hal kawen. Pape hal pun kena tunggu abg ngah lepas dulu la. Mana tau dapat idea baru plak nanti..


Dah2...
Berhenti berangan dan sambung keje balik ye cik rimie...


n.o.t.a.k.a.k.i: tak sabarnye nak tunggu saat family DIA datang merisik. =)
 

No comments: