Teman-teman

Monday, April 11, 2011

..::Sukanya Bila Dapat Suprise::..


Sape yang tak suka bila tiba-tiba dapat suprise dari seseorang? Tak kirala dapat khabar berita ke, dapat hadiah ke, dapat duit ke.. Mesti semua pun suka kan? Betul tak?

Sama juga dengan aku. Petang tadi aku dapat suprise yang buat hati aku rasa gumbira yang amat. Bangun-bangun dari tidur, terus dapat suprise depan pintu . Lagi la syok. Hehe.

Apa yang suprise sangat tu?? Jeng...jeng..jeng...

Ni la suprisenya........Tadaaa

cantikkan wrapper die..teruja sangat

Hehe..Korang cuba teka apa yang ada dalam kotak ni. Cepat, cepat.. Apa dia? Rasanya ramai yang dapat teka apa yang ada di dalam kan. Dah terang lagi bersuluh tu.

dalam kotak tu ada pantilinear, sofy body fit day slim wing,sofy comfort nite body fit 28 cm and comfort nite body fit 32cm. Sume jenis ni die bagi 2keping setiap satu.wiwi...

Happynya.. Walaupun aku tak pernah pakai brand ni, tapi apa salahnya kita try kan. Dah kata pun benda free. Harusla cuba. Mana tau sesuai dengan diri aku. Lepas ni boleh la terus pakai brand ni. Selalu tengok iklan Sofy ni dekat tv macam menarik je kan. Siap boleh tidur lasak-lasak lagi. Maybe sesuai untuk yang heavy flow.

Tak sabar nak mencuba...yezza. Tenkiu miss Sofy..

No comments: