Teman-teman

Sunday, April 10, 2011

..::Tahniah Buat Kamu::..


Dah selamat pun. Hehe.. Happy sangat rasanya. Baru je lagi majlis pertunangan aku. Tadi malam plak berlangsungnya majlis pertunangan abang aku plak. Majlis angah dia buat kecik-kecik je. Tak macam majlis aku. Hehe.. Angah buat merisik pastu bertunang terus. Nak gelak je bila ingat balik apa yang mak aku cerita semalam.

Akceli majlis ni dirancang masa angah balik time aku nak bertunang hari tu, which mean masa 19 Mac lepas la. Angah tiba-tiba suh mak abah aku pegi merisik kekasih hati dia. Haha..Dah lama beli cincin baru sekarang suh pegi merisik ye.

InsyaAllah raya tahun ni angah akan berkahwin. Tapi bukan sekali dengan aku ye. Hehe.. Majlis aku lambat lagi.

Cepat kan. Aku yang bertunang dulu, angah yang plak yang berkahwin dulu. Ni sume sebab terpaksa. Nape terpaksa plak?

Angah terpaksa sebab dia dah ditukarkan ke cawangan Sabah. 22hb ni dia aku start menetap di sana. Mesti mak aku sedih. Hehe.. Pasni dah tak dapatla abang aku sorang tu balik kampung tiap-tiap minggu. Kesian tunang dia. Lepas kawen nanti, baru leh angkut isteri dia duk Sabah plak. Dahla muka tunang angah tu putih yang amat. Dah boleh jadi orang Sabah pun. Pasni hilang la loghat ganu dia tu. Hehe..
Papepun, aku ucapkan tahniah buat Angah&Ila di atas pertunangan mereka semalam. Dan untuk abang aku, jaga diri lelok bila dah duk Sabah nanti. Ingat kat family dan tunang tersayang kat Semenanjung ni tau.

n o t a k a k i: pasni leh la aku jalan-jalan pegi Sabah plak. Hehe..

 

No comments: