Teman-teman

Monday, April 4, 2011

..::Kesian Kamu::..


19 Mac 2011~04 April 2011...

Lama kan aku tak update blog. 15 hari.... Lepas je dari majlis pertunangan aku, mood untuk bersosial dah makin kurang. Nak jenguk internet pun malas. Just check my email and then out. Huhu.

Macam-macam yang berlaku after dah tunang ni. Apa orang kata, dugaan darah manis.. Huhu. Aku pun tak pasti nak percaya ke tak. Dugaan ni bukannya datang dari kami berdua. Kan dugaan tu ada bermacam jenis. Kes aku ni plak datangnya dugaan yang mengganggu emosi aku. Yela, dah hampir-hampir nak abis study ni banyak plak problem. Dengan elaunnya, dengan risau pasal keje lagi, dengan rasa down sebab tesis tak siap-siap lagi. Huhu..

Mujurla encik tunang setia di sisi, membangkitkan semangat diri yang semakin lemah. Alhamdulillah, tenang sikit hati ni. Hope semua dugaan ni cepat berlalu. Bolehla aku up date blog ni hari-hari...

Kamu semua doakan untuk cik rimie ye...Thanks..
 

No comments: