Teman-teman

Sunday, October 17, 2010

..::Aku Merindui Kamu::..


Aduhai hati.. Kenapala masa-masa sebegini rindu itu hadir. Kalau boleh aku nak padamkan perasaan aku padanya. Jujur aku akui rasa cinta aku padanya masih belum hilang sepenuhnya. Walaupun hanya enam bulan kita boleh bertahan. Rasa cinta ini tetap wujud dan kukuh bersemadi dalam hatiku.

Setiap kali aku online, aku pasti melihat ruangannya. Setiap kali ada update terbaru dari kamu, aku pasti melihat. Kadangkala aku mengirimkan pesanan ringkas walaupun hanya bertanya khabar. Aku gembira kerana ada balasan dari kamu. Tapi aku sedih kerana hati kamu bukan untuk aku. 

Inilah yang dinamakan cinta. Tak semestinya kita mendapatkan apa yang kita mahu. Bagi aku, aku lebih senang andai kamu bahagia bila aku lepaskan kamu. Hanya doa penyambung cinta aku pada kamu... Baik-baik, sayang........

No comments: